Opera PLUS
  • Recenze
  • Rozhovory
  • Zprávy
  • Chystá se
  • Tanec
  • Inzerce
  • Operní panorama
  • Soutěže
  • Encyklopedie
  • O nás
  • Více
    • Album týdne
    • Čtenářský blog
    • Filmová Hudba
    • Klasika
    • Lifestyle
    • Osobnosti
    • Portréty
    • Postřehy
    • Publicistika
    • Seznamte se
    • Soudobá Hudba
    • Stará Hudba
    • Týden s Tancem
Reading: O ceně vstupenky rozhodnou v září sami diváci
Share
Opera PLUSOpera PLUS
Font ResizerAa
Hledat
Mobilní menu s elegantní animací
  • Recenze
  • Rozhovory
  • Zprávy
  • Chystá se
  • Tanec
  • Inzerce
  • Operní panorama
  • Soutěže
  • Encyklopedie
  • O nás
    • Album týdne
    • Čtenářský blog
    • Filmová Hudba
    • Lifestyle
    • Osobnosti
    • Portréty
    • Publicistika
    • Seznamte se
    • Soudobá Hudba
    • Stará Hudba
Přidejte se největší komunitě o klasické hudbě Přihlásit
Sleduj Nás
© Opera PLUS 2025 - Všechna práva vyhrazena
Chystá seOperaZ domova

O ceně vstupenky rozhodnou v září sami diváci

Národní divadlo Brno připravilo pro veřejnost mimořádnou akci, která nemá v českém divadelním kontextu obdoby. Diváci si budou moci od 22. června rezervovat vstupenky na zářijová představení do divadla Reduta za symbolickou 1 Kč. O konečné ceně své vstupenky rozhodnou až v závěru večera sami.

PRredakce
Published: 22/06/2020
Share
2 Min Read
SHARE
Brněnská Reduta (zdroj NdB)

Diváci mohou vybírat z více než 20 představení činohry NdB, které se odehrají v divadle Reduta. „Do kampaně jsme zahrnuli kompletní repertoár, který na naší druhé scéně hrajeme. Diváci se tak mohou těšit i na oblíbenou Mirandolínu, na novinky Velmi, velmi, velmi temný příběh a Idomeneus, a dokonce i na exkluzivní inscenaci spojenou se zážitkovou gastronomií – Vévodkyně a kuchařka,“ dodává umělecký šéf činohry NdB Milan Šotek. Po představení mohou diváci částku, kterou si sami zvolí, předat v hotovosti do připravených boxů, po načtení QR kódu zaplatit pomocí mobilního telefonu nebo platební kartou na pokladně.

„Kampaň, kterou jsme připravovali od loňského podzimu, dostává nyní dráždivě dvojznačný význam. Cena kultury v těchto dnech nespočívá jen v její ekonomické hodnotě, ale i v přínosu pro ducha naší společnosti. Koncept dobrovolného vstupného je do značné míry experiment, kterým nám diváci vyjádří jednoznačné ohodnocení. Zároveň chceme všem našim divákům vysvětlit, proč se špičková profesionální kultura nedá dělat za hubičku,“ vysvětluje ředitel Národního divadla Brno Martin Glaser.

Vstupenky za 1 Kč bude možné zakoupit na všech obvyklých distribučních místech Národního divadla Brno, a to on-line, na pokladnách i u prodejních partnerů. Kompletní informace o kampani naleznou diváci na webových stránkách divadla.

Kampaň doprovodí v divadle Reduta výstava, která chce divákům přiblížit reálný obraz financování a ceny kultury v České republice na příkladech spojených s Národním divadlem Brno. Stejně jako celá kampaň ponese název #KulturaMáCenu.

TAGGED:Národní divadlo Brno
Share This Article
Facebook Email Print
Share
Previous Article Strunal Schönbach míří do konkursu, reorganizaci zhatila epidemie
Next Article Ivana Leidlová: Liteňské kurzy a Festival Jarmily Novotné ovlivněné koronavirem
0 0 votes
Article Rating
Odebírat
Přihlášení
Upozornit na
guest
guest
0 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Opera PLUSOpera PLUS
Sleduj Nás
© 2025 Opera PLUS
wpDiscuz
Vítejte zpět!

Přihlášení k účtu

Username or Email Address
Password

Zapomenuté heslo?

Not a member? Sign Up