Autor: Venclík Jan

Římské Vánoce v Praze: Collegium Marianum uchvátilo Scarlattiho kantátou

Programem s rozsáhlou kantátou Alessandra Scarlattiho „Abramo, il tuo sembiante“ potěšilo Collegium…

Musica Florea představila Mou vlast v radikální romantické interpretaci

V pojetí značně vzdáleném současnému interpretačnímu kánonu – jak zvukem dobových nástrojů,…

Abrahám a Izák Collegia 1704: Když hvězdy zklamou

Za účasti zahraničních operních sólistů a s ambicí vzniku nahrávky uvedlo Collegium 1704…

Pražský filharmonický sbor předvedl na zahajovacím koncertě velmi koncentrovaný výkon

Dvořákovým Requiem a spoluprací s Drážďanskou filharmonií oficiálně zahájil Pražský filharmonický sbor svou…

Letní škola barokní hudby patřila vídeňskému baroku, kořenům české hudby a C dur

Závěrečnými koncerty v Holešově, Rajnochovicích a Napajedlech skončil dvaadvacátý ročník Letní školy barokní…

Capella de la Torre a Hana Blažíková: Čas zázraků renesanční a raně barokní zvukovosti

Čtvrtý koncert Letních slavností staré hudby patřil vynikajícímu německému souboru Capella de…

Ensemble Rosa Mystica provedl ve Znojmě skladby francouzského baroka na vysoké úrovni

Hudební festival Znojmo nabídl koncert komorního souboru barokní hudby Ensemble Rosa Mystica.…

Hudební salon na Letních slavnostech přinesl úpravy klasiků i málo známou polskou hudbu

Na druhém koncertě festivalu Letní slavnosti staré hudby se představila komorní sestava…

Pražské jaro nabídlo Herreweghovu oslavu italského madrigalu

S programem z děl italských autorů přelomu 16. a 17. století vystoupil na Pražském…

Philippe Herreweghe: Monteverdiho doba byla mimořádná

Legendární dirigent a sbormistr Philippe Herreweghe se po patnácti letech vrací na…