S Viktorem Konvalinkou a Štěpánem Benyovszkým nejen o pohádkách
„Ženy jsou pro nás hrdinky, i muži ale mají v současném světě…
Mít, či nemít vlastní divadlo? Rozhovor s principály jubilujících souborů
Dva nejvýznamnější čeští principálové Rostislav Novák ml. a Petr Horníček na letošním…
Jiří Bubeníček: Jsem hrdý Slovan
Repertoár bývalého tanečníka Jiřího Bubeníčka byl vždy velmi různorodý a nepřestává být…
João Paulo Santos: Nový cirkus je umění – a to má klást otázky
Subjektivně řečeno, highlightem letošního festivalu KoresponDance se stal portugalský novocirkusový performer João…
Ayaka Fujii: Coppélia pobaví všechny generace
První sólistka Baletu Národního divadla Ayaka Fujii se 16. května představí ve…
Adéla Jordáková: Zažité stereotypy o „ideálním“ těle tanečníka můžou být nebezpečné
Je to přesně rok, co v Baletu Národního divadla funguje Centrum fyzioterapie,…
Radim Vizváry: Krotitel svých snů
S novým rokem odstartoval Radim Vizváry další čtyřleté období v roli uměleckého…
Béatrice Massin: „Baroko je můj svět, ale žiji v dnešní době“
Hlavní hvězdou letošního festivalu KoresponDance byla francouzská choreografka Béatrice Massin se svým…
Nikola Márová: Primabalerína má dva životy
Pro Operu Plus promluvila Nikola Márová naposledy v klasickém profilovém rozhovoru při…
Petr Tyc: Dáváme studentům svobodu najít svou vlastní cestu
Taneční konzervatoř Duncan centre zaměřená na současný tanec a tvorbu, která v…