Dimitris Papaioannou a William Forsythe na Tanci Praha (1)
Uplynulý ročník festivalu Tanec Praha přinesl dvě pomyslné události sezóny. Na samém…
Performer Aleš Čermák: Doteky jsou léčivé, nebezpečné i nežádoucí
Tanečnice a choreografka Hana Polanská přináší rozhovor s tvůrcem a performerem Alešem…
S Renou Milgrom: Zkušenost s vědomou prací těla přináší svobodu a dobrodružství
V době, kdy školství, kultura a umění zažívají spoustu omezení v důsledku…
MUDr. Pavel Drbal-Hana Turečková: Tančete bezpečně III. Úrazy profesionálních tanečníků, léčba a prevence
Říká se, že stát se profesionálním tanečníkem má tři stupně: naučit se…
Hana Turečková: Tančete bezpečně II. Úrazy profesionálních tanečníků, příčiny a prevence
Říká se, že stát se profesionálním tanečníkem má tři stupně: naučit se…
Je podstatou tance pohyb? (2)
Druhá část stati, v níž se Hana Polanská Turečková zamýšlí nad proměnami…
Je podstatou tance pohyb? (1)
Zdaleka ne každý, kdo se pohybuje po taneční scéně, se ve své…
Proč milujeme a nenávidíme balet?
Balet a to, co reprezentuje, dokáže vyvolat emoce. Tuto redukovanou analýzu zde…
Téma rezonující českou taneční scénou, otázky taneční kritiky a teorie
Poslední dobou je na české taneční scéně mezi tanečníky a choreografy cítit…
Po pás: CreWcollective a posun v chápání tance
Analýza projektu Po pás uměleckého sdružení CreWcollective aneb Snaha o hlubší porozumění…