Neměli bychom zapomenout, že existuje živé umění, říká ředitel DJKT Martin Otava
Situace v kultuře v souvislosti s pandemií koronaviru se ani v únoru…
Rigoletto ve Státní opeře: Výborné pěvecké výkony zastínil kýč na scéně
Od derniéry posledního Rigoletta Giuseppe Verdiho v červnu 2017 v Hudebním divadle…
Oslava Mozartových narozenin v Národním divadle zaujala dramaturgií
Po prosincovém poněkud rozpačitém a především z režijního hlediska problematickém Adventním kalendáři,…
Rigoletto je jedním z nejtemnějších dramat, říká režisérka Barbora Horáková Joly
Mladá režisérka Barbora Horáková Joly vypráví o neobvyklém konci sezóny minulé a…
S Daliborem Janotou o životě s operetou
Setkání s Daliborem Janotou, operním a operetním sólistou a hudebním publicistou, rozptýlí…
Kostýmní výtvarník Tomáš Kypta: Tvůrce nemůže myslet na sebe, ale na ty, pro které tvoří
První profesionální nabídku dostal kostýmní výtvarník Tomáš Kypta v roce 1990. Byl…
Soňa Černocká: Pracovat s Lobkowiczkou sbírkou je velká radost a zároveň velká zodpovědnost
Nejen knihy, ale i celé knihovny mají své osudy. A osud Lobkowiczké…
S kurátorem Petrem Sloukou o unikátním Lobkowiczkém hudebním archivu
Elegantní budova nelahozeveského zámku je působivou stavbou, má ale zvláštní kouzlo intimnosti.…
Svatopluk Sem: Mám rád hluboké příběhy
Svatopluk Sem nastudoval role velmi odlišného charakteru. Rossiniho Figara, Janáčkova Revírníka či…
Kateřina Javůrková: Ty nejlepší věci přicházejí samy
Možná stačilo málo a místo vynikající hornistkou mohla být Kateřina Javůrková vynikající…