Autor: Špalková Gabriela

Taneční Lady Macbeth 1865 – krásná vražedkyně bez trestu a znakový jazyk

V sobotu 19. března měla na Nové scéně Nového divadla v Plzni…

Vzdálený zvuk ve Státní opeře – Schrekerovi velmi vzdálený

V rámci projektu Musica non grata měla v neděli 20. března ve…

Jeansová Carmen a Don José jako zbabělý vrah: ND uvedlo novou inscenaci Bizetovy opery

Ve čtvrtek 10. března 2022 měla v pražském Národním divadle premiéru nová…

Sólistka Moravského divadla Olomouc Helena Beránková: Jsem operní tvor

Sólistka opery Moravského divadla Olomouc Helena Beránková je důkazem toho, že hudební…

Káťa Kabanová v Národním divadle: Nedostatečně naplněná abstrakce

Na prkna Národního divadla v Praze se vrátila Káťa Kabanová Leoše Janáčka.…

Bludný Holanďan ve Státní opeře – jevištní parodie s průměrným hudebním doprovodem

Minulý týden uvedla pražská Státní opera novou inscenaci opery Richarda Wagnera Bludný…

Gluckova Alceste v Plzni postrádá pravdivost a přirozenost

S napětím očekávaná inscenace reformní opery Christopha Willibalda Glucka (1714–1787) Alceste v…

Anne-Sophie Mutter a Pablo Ferrández fascinovali brilantní souhrou

Ve středu 12. ledna 2022 se v pražském Rudolfinu uskutečnil abonentní koncert…

Così fan tutte ve Stavovském divadle – bez Mozarta, bez jasných převleků a beze smyslu

Operní soubor pražského Národního divadla nachystal na leden roku 2022 skutečnou premiérovou…