Taneční Lady Macbeth 1865 – krásná vražedkyně bez trestu a znakový jazyk
V sobotu 19. března měla na Nové scéně Nového divadla v Plzni…
SOČR a Valkýra: Chybějící větší expresivnost lyrických témat a lahůdkový výkon Franze-Josefa Seliga
Atraktivní program připravil na pondělí 21. března 2022 pro své posluchače Symfonický…
Vzdálený zvuk ve Státní opeře – Schrekerovi velmi vzdálený
V rámci projektu Musica non grata měla v neděli 20. března ve…
Jeansová Carmen a Don José jako zbabělý vrah: ND uvedlo novou inscenaci Bizetovy opery
Ve čtvrtek 10. března 2022 měla v pražském Národním divadle premiéru nová…
Sólistka Moravského divadla Olomouc Helena Beránková: Jsem operní tvor
Sólistka opery Moravského divadla Olomouc Helena Beránková je důkazem toho, že hudební…
Káťa Kabanová v Národním divadle: Nedostatečně naplněná abstrakce
Na prkna Národního divadla v Praze se vrátila Káťa Kabanová Leoše Janáčka.…
Bludný Holanďan ve Státní opeře – jevištní parodie s průměrným hudebním doprovodem
Minulý týden uvedla pražská Státní opera novou inscenaci opery Richarda Wagnera Bludný…
Gluckova Alceste v Plzni postrádá pravdivost a přirozenost
S napětím očekávaná inscenace reformní opery Christopha Willibalda Glucka (1714–1787) Alceste v…
Anne-Sophie Mutter a Pablo Ferrández fascinovali brilantní souhrou
Ve středu 12. ledna 2022 se v pražském Rudolfinu uskutečnil abonentní koncert…
Così fan tutte ve Stavovském divadle – bez Mozarta, bez jasných převleků a beze smyslu
Operní soubor pražského Národního divadla nachystal na leden roku 2022 skutečnou premiérovou…