Autor: Rytina Robert

Čtvrthodinka s paní profesorkou: Dawn Upshaw poprvé v Praze

V rámci koncertního cyklu Musica Orbis, který v Praze v jarním a…

Terst: Damiano Michieletto a návrat do „Země úsměvů“

Konzervativní dramaturgie, pro většinového diváka snadno přijatelná režijní pojetí, nadprůměrná i špičková…

Salcburk: Antonio Pappano a Rossiniho poslední smrtelný hřích

„Je to, co jsem napsal, vůbec sakrální hudba?" tázal se Gioachino Rossini…

Rossiniho Popelka v Salcburku: Happy Birthday, Cecilia!

Rossinissimo! Takto jednoduše pojmenovala umělecká ředitelka Cecilia Bartoli letošní hlavní téma salcburského…

Simon Boccanegra v Drážďanech: v hlavní roli scénograf

Každý, kdo v říjnu loňského roku navštívil premiéru Simona Boccanegry v pražském…

Mladí jsme jen jednou: Pucciniho Vlaštovka ve Státní opeře

Úvodní sdělení z názvu článku kupodivu nepochází z libreta zmíněného díla a…

Villazonův pražský dokument o Donu Giovannim měl svou televizní premiéru

Před několika týdny přinesla Opera Plus reportáž o natáčení dokumentu s pracovním…

Dvacet let od velkého třesku: Domingo a Gheorghiu v Praze

Česká republika, leden 1994: jeden z nejmladších států světa vstupuje v čele…

Arabella v Salcburku: vítězství rozumu nad srdcem

„Stále vzpomínám, s jakou nervozitou a obavami jsme loni předstupovali před salcburské…

Matka a dcera v salcburské Arabelle? Gabriela Beňačková a Renée Fleming!

Už druhým rokem stojí ctitelé tradičního Velikonočního festivalu v Salcburku před zásadním…