Čtvrthodinka s paní profesorkou: Dawn Upshaw poprvé v Praze
V rámci koncertního cyklu Musica Orbis, který v Praze v jarním a…
Terst: Damiano Michieletto a návrat do „Země úsměvů“
Konzervativní dramaturgie, pro většinového diváka snadno přijatelná režijní pojetí, nadprůměrná i špičková…
Salcburk: Antonio Pappano a Rossiniho poslední smrtelný hřích
„Je to, co jsem napsal, vůbec sakrální hudba?" tázal se Gioachino Rossini…
Rossiniho Popelka v Salcburku: Happy Birthday, Cecilia!
Rossinissimo! Takto jednoduše pojmenovala umělecká ředitelka Cecilia Bartoli letošní hlavní téma salcburského…
Simon Boccanegra v Drážďanech: v hlavní roli scénograf
Každý, kdo v říjnu loňského roku navštívil premiéru Simona Boccanegry v pražském…
Mladí jsme jen jednou: Pucciniho Vlaštovka ve Státní opeře
Úvodní sdělení z názvu článku kupodivu nepochází z libreta zmíněného díla a…
Villazonův pražský dokument o Donu Giovannim měl svou televizní premiéru
Před několika týdny přinesla Opera Plus reportáž o natáčení dokumentu s pracovním…
Dvacet let od velkého třesku: Domingo a Gheorghiu v Praze
Česká republika, leden 1994: jeden z nejmladších států světa vstupuje v čele…
Arabella v Salcburku: vítězství rozumu nad srdcem
„Stále vzpomínám, s jakou nervozitou a obavami jsme loni předstupovali před salcburské…
Matka a dcera v salcburské Arabelle? Gabriela Beňačková a Renée Fleming!
Už druhým rokem stojí ctitelé tradičního Velikonočního festivalu v Salcburku před zásadním…