Něžný i impresionistický Chopin Lukáše Vondráčka s FOKem
Na první abonentní koncert tohoto roku (15. ledna 2020) připravil Symfonický orchestr…
Petr Kofroň: Nejdřív musí soudobá hudba najít smysl sama v sobě, pak bude mít smysl její provozování
Dirigent, skladatel, dramaturg a spisovatel Petr Kofroň je výraznou a všestrannou osobností…
Osm tváří klavíristy Ricarda Descalza na koncertě sdružení Konvergence
Skladatelské sdružení Konvergence, zaměřující se na provádění děl soudobých autorů, si pro…
Závěr festivalu Contempuls aneb Není trio jako trio
Desátý ročník festivalu Contempuls je za námi. První adventní neděle tohoto roku…
Klavírní festival Rudolfa Firkušného zahájen. Oslavovaná Beatrice Rana zazářila i v Praze
Pražské Rudolfinum poctila svým výstupem 17. listopadu 2019 jedna z nejuznávanějších klavíristek…
Klavírista Jonathan Powell v Praze s českými premiérami jemu věnovaných skladeb
V malém sále Galerie na pražské HAMU se 15. listopadu 2019 konal…
Skladatel Michael Gordon: Jak vytvořit hodinovou kompozici pro šest kusů dřeva?
Skladatel Michael Gordon, členové souboru Mantra Percussion a šest dřevěných fošen: to…
Večer premiér s Českou filharmonií plný barev a neobvyklé orchestrální zvukovosti
Ve čtvrtek 7. listopadu 2019 jsme s Českou filharmonií zažili poněkud netradiční…
„Zásadní Xenakis“ přinesl zásadní zkušenost
Pražský podzim bývá každým rokem nakloněn soudobé hudbě: po doznění téměř měsíc…
Maraton americké hudby byl dlouhý, ale stál za to
Doprovodný program festivalu Struny podzimu, věnovaný skladatelům ze Spojených států amerických, zahájil…