Dechberoucí podmanivost a šíře hlasového projevu: Ildar Abdrazakov v Praze
V roce 2012 řekl Ildar Abdrazakov v rozhovoru zveřejněném na webu v…
Premiéra Jenůfy v dánském Aarhusu s Kyzlinkem a Bergerem
Dánsko určitě nemůžeme počítat mezi operní velmoci: druhé nejvýznamnější operní divadlo v…
Kritická glosa: repríza Dona Carla v drážďanské Semperoper
Repríza Dona Carla v drážďanské Semperoper dvanáct let po premiéře Na reprízu Dona…
Vídeňští filharmonici na Pražském jaru s Lang Langem
Kritická reflexe Jedním z vrcholů letošního šedesátého devátého mezinárodního hudebního festivalu Pražské…
Wagnerův Holanďan v Semperově opeře v novém obsazení
V sobotu 17. května se po několikaměsíční pauze vrátila na jeviště Semperoper…
Kaufmannova nahrávka Zimní cesty: Jak obstojí v konkurenci?
Sumarizačně-kritická reflexe V letošním roce si přidal německý tenorista Jonas Kaufmann další…
Freiberg: Rosenkavalier s českým Oktaviánem
Freiberg (doslova: „svobodné horní město“) je historické a okresní město v Sasku…
Koncertní provedení Straussova Guntrama v drážďanské Semperoper
Straussova operní prvotina Guntram rozhodně není běžným repertoárovým kusem a po zážitku…
Premiéra Elektry v Drážďanech: strhující operní drama – „režii“ navzdory!
Reakce na kritiku Roberta Rytiny Nová Elektra v Drážďanech: každý sám za…
Nebojte se klasiky – s vykřičníkem, nebo otazníkem?
Snaha přiblížit operní či hudební klasiku té nejmladší generaci. Kolikrát to tu…