Autor: Drápela Emil

Nuda v Brně? Kdepak! Nekonvenční nová sezóna Filharmonie Brno v provizoriu

Bude rekonstrukce Janáčkova divadla dokončena před zahájením Janáčkova festivalu Brno? Jak zvládají…

Proměny Filharmonie Brno v Národním hudebním fóru Wrocław

Slezská metropole Wrocław je městem s bohatou historií. Téměř tři sta let…

Brněnská klavírní soutěž Amadeus: V těch dětech hoří plamen, který jim lze jen závidět

Amadeus, brněnská mezinárodní mozartovská soutěž pro klavíristy do jedenácti let, má za…

O hudebním marketingu, dobré a špatné reklamě

Pár pamětníků v našem orchestru tvrdí, že kdysi zajišťovalo chod stodesetičlenného tělesa…

Týden ve velkém, středním i malém Německu

Spolupráce brněnských filharmoniků se sborovým tělesem Petra Fialy je bohatou, letitou knihou…

Ideální posluchač

Snad každý hudebník si nadmíru váží mimořádně soustředěného, vnímavého, citlivého posluchače. Z…

Dramaturgické dilema: objevnost versus návštěvnost

V době mých studií na JAMU byly na učebnách hromadné výuky umístěny…

Hudební horor o kalhotách

Jaké jsou vlastně naše hudební sny? Domníváte se, že hudebníci sní o…

Mezi supy. Hudební kritika očima interpreta

Název jsem si tentokrát vypůjčil z indiánek Karla Maye, mé oblíbené klukovské…

Parnas Quintet na návštěvě u Janáčků

Sobotní matiné festivalu Janáček Brno 2016 se opět konalo na zajímavém, velmi…