Autor: Dohnalová Lenka

Jaká bude Státní kulturní politika 2021–2025+?

Tzv. Státní kulturní politika 2021–2025+ je jedním ze strategických rozvojových dokumentů resortu…

Jörg Widmann hrál pro diváky s velkým zaujetím a hravostí

V době omezení festival Pražské jaro výrazně inovoval svou dramaturgii a formát,…

Komunikace hraje ve světelném designu zásadní roli, říká Pavla Beranová

Pavla Beranová je světelná designérka věnující se širokému spektru projektů. V letech…

Collegium 1704 zahrálo Monteverdiho kultivovaně a vyváženě

Madrigali guerrieri et amorosi je dalším z řady zatím devíti online koncertů…

Odvážná dramaturgie závěrečného koncertu Janáčkovy filharmonie byla osvěžující

Janáčkova filharmonie Ostrava 13. května 2021 uzavřela svou 67. sezónu koncertem s…

Flétnistka Monika Štreitová: Je důležité systematicky se věnovat ženské tvorbě

Monika Štreitová Duarte (1971) je česká flétnistka a pedagožka. Žije a pracuje…

Orchestr FOK pozval posluchače Českého rozhlasu na příjemnou procházku Prahou

Zadání skladby Petru Wajsarovi je vždy dobrodružstvím, protože je autorem experimentujícím, hravým,…

Rok 2020 v českých symfonických orchestrech

Pandemie nového typu koronaviru Covid-19 minulý rok katastrofálně narušila chod kulturních institucí…

Glassova symfonie byla pro Filharmonii Brno výjimečnou zkušeností

Na čtvrtečním streamovaném koncertě 15. dubna 2021 nabídla Filharmonie Brno Symfonii č.…

Světelný designér Daniel Tesař: Byli jsme považováni za vetřelce v pohodlném divadelním zázemí

Daniel Tesař, jeden z nejuznávanějších českých odborníků na světelný design, se vypracoval…