Opera PLUS
  • Recenze
  • Rozhovory
  • Zprávy
  • Chystá se
  • Tanec
  • Inzerce
  • Operní panorama
  • Soutěže
  • Encyklopedie
  • O nás
  • Více
    • Album týdne
    • Čtenářský blog
    • Filmová Hudba
    • Klasika
    • Lifestyle
    • Osobnosti
    • Portréty
    • Postřehy
    • Publicistika
    • Seznamte se
    • Soudobá Hudba
    • Stará Hudba
    • Týden s Tancem
Reading: Ježíš nebo Labutí jezero?
Share
Opera PLUSOpera PLUS
Font ResizerAa
Hledat
Mobilní menu s elegantní animací
  • Recenze
  • Rozhovory
  • Zprávy
  • Chystá se
  • Tanec
  • Inzerce
  • Operní panorama
  • Soutěže
  • Encyklopedie
  • O nás
    • Album týdne
    • Čtenářský blog
    • Filmová Hudba
    • Lifestyle
    • Osobnosti
    • Portréty
    • Publicistika
    • Seznamte se
    • Soudobá Hudba
    • Stará Hudba
Přidejte se největší komunitě o klasické hudbě Přihlásit
Sleduj Nás
© Opera PLUS 2025 - Všechna práva vyhrazena
LifestyleTanec

Ježíš nebo Labutí jezero?

redakce
Published: 27/03/2013
Share
1 Min Read
SHARE

Moravské divadlo Olomouc, jmenovitě jeho baletní soubor, má velkou smůlu, a to hlavně kvůli autorským právům. Poté, co před dvěma lety v Olomouci museli záhy po premiéře stáhnout taneční projekt Roberta Balogha Karel Gott – Zlatý hlas z Prahy, v němž hudební složku tvořily písně nesmrtelného českého slavíka, a co se loňská červnová inscenace baletu Hvězdy tančí – taktéž od Roberta Balogha, zaštítěná spoluprací s místním Baletním studiem – dočkala pouhých několika málo repríz, přišla po dnešní generálce další rána: nový Baloghův balet Jesus Christ Superstar nejspíš skončí v divadelním fundusu. Důvod? Agentura zastupující autora slavného muzikálu Andrewa Lloyd Webbera odmítla poskytnout licenci k divadelnímu užití v baletuA tak se místo Ježíše diváci v Olomouci aspoň pro ta nejbližší představení dočkají náhrady: místo Ježíše divadlo na program narychlo nasadilo Labutí jezero a dokonce kvůli tomu povolalo i Michala Štípu. Robert Balogh se prý  chystá za Ježíše ještě bojovat a tak chce agentuře poslat záznam zkoušky svojí inscenace.Otázka je tedy nasnadě: Změní slavný skladatel kvůli Moravskému divadlu své rozhodnutí? Pokud ne, přijde na řadu další oříšek: Jakpak stotisícové náklady na Ježíše vykázat v účetnictví olomouckého divadla?

Share This Article
Facebook Email Print
Share
Previous Article Vídeňská státní opera: Návrat Bergova Vojcka
Next Article Kritika kritiky (25)
0 0 votes
Article Rating
Odebírat
Přihlášení
Upozornit na
guest
guest
3 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Opera PLUSOpera PLUS
Sleduj Nás
© 2025 Opera PLUS
wpDiscuz
Vítejte zpět!

Přihlášení k účtu

Username or Email Address
Password

Zapomenuté heslo?

Not a member? Sign Up